Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 3 (fastback, notchback, squareback) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Herinnering Type 3 /4 Dag Terheijden (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10592)

kammetje 16-05-2005 20:11

Herinnering Type 3 /4 Dag Terheijden
 
NIET VERGETEN:

meer info over de meeting:

Type 3 en 4 dag

28 mei 2005
Terheijden, Locatie type 3 en 4 magazijn (ik heb geen idee waar dat is)
10.00-16.00 uur

informatie:
Wim Brooymans 076-5216624
Ton Ketelaars 0413-343523 tgketelaars@hetnet.nl

Alle type 3 en 4 rijders zijn van harte welkom

Luchtgekoelde Volkswagen Club Nederland

evilnyntje 17-05-2005 18:53

Ik kom zeker!

kammetje 17-05-2005 18:55

me too dus.....zoek nog best wel leuke dingen, zoals een deur bv....bijrijderskant...1967.....wiewieiewieie?

Verder heeeeeeeeeel veel kleine dingetjes...niet te zien maar wel nodig bij de opbouw

the hanz 17-05-2005 18:57

www.vwtype3.nl

heeft zeker nog wel een deur voor je

kammetje 17-05-2005 19:59

Quote:
Originally Posted by the hanz
www.vwtype3.nl

heeft zeker nog wel een deur voor je


Thanx hanz,

heb een berichtje gestuurd aan hullies...

jeroen

kammetje 17-05-2005 22:14

Type 3/4 dag Terheijden

Op 28 mei houdt onze club voor iedere bezitter van een type 3 of 4 speciaal een dag voor deze types. Ook de op de type 3 gebaseerde Karmann type 34 is natuurlijk van harte welkom. Ook zijn de leden van de VW 412 Club Holland uitgenodigd en de leden met een type 3 of 4 van de Keverclub Nederland. Ook in ’t Boxertje staat deze dag bij de evenementen.

Wat gaan we doen die dag?
Allereerst een gezellig samenzijn en genieten met “soortgenoten”. Daarnaast onderdelen. Iedereen mag onderdelen type 3 en 4 te koop aanbieden (kosteloos). Kever en busonderdelen zie je immers al genoeg op evenementen. Nu dus een markt speciaal voor onze types. Ook mensen zonder type 3 of 4, maar die wel onderdelen hebben liggen, zijn dus van harte uitgenodigd. Er zijn echter geen kramen, hou daar dus rekening mee.

Verder probeert de organisatie zoveel mogelijk de Braziliaanse types SP 2 en Brasilia naar het evenement toe te halen.Het belooft al met al een bijzondere dag te worden.

Even voor de duidelijkheid. We blijven die dag op het terrein. Er wordt geen rondrit gehouden. Wel zal er wat klein vermaak op het terrein zijn.

Vanaf 10 uur bent u welkom. Koffie, thee en fris zijn de hele dag gratis en rond het middaguur staan er gratis lekkere broodjes voor u klaar. Deze dag is om 16.00 uur afgelopen.

Het evenement is deze dag te bereiken onder nummer 06-23024771 (GSM Magazijnteam).

Voor informatie vooraf:
Ton Ketelaars
tgketelaars@hetnet.nl
0413-343523 (tussen 19.00-22.00)

kammetje 18-05-2005 21:31

De organisatie liet weten dat ze het niet op prijs stelde wanneer deze dag aan de grote klok werd gehanden.....duhhhhhhhhhh.....

kortom ik haal de route beschrijving eraf. Als mensen geinteresserd zijn moeten ze contact opnemen met de heer Ketelaars..

sorry...

manijack 19-05-2005 14:58

Quote:
Originally Posted by kammetje
De organisatie liet weten dat ze het niet op prijs stelde wanneer deze dag aan de grote klok werd gehanden.....duhhhhhhhhhh.....

kortom ik haal de route beschrijving eraf. Als mensen geinteresserd zijn moeten ze contact opnemen met de heer Ketelaars..

sorry...


De zin om te gaan daalt gelijk, draait natuurlijk om het zo origineel mogelijk houden.....

SplitBien 19-05-2005 15:05

belachelijk!

user-x 19-05-2005 15:12

Quote:
Originally Posted by kammetje
De organisatie liet weten dat ze het niet op prijs stelde wanneer deze dag aan de grote klok werd gehanden.....duhhhhhhhhhh.....

kortom ik haal de route beschrijving eraf. Als mensen geinteresserd zijn moeten ze contact opnemen met de heer Ketelaars..

sorry...


Niet dat m'n piep3 rijdt... maar nu kom ik zelfs helemaal niet meer kijken!!!
Zal me een gezellige bedoeling worden... :confused:

SplitBien 19-05-2005 15:15

Quote:
Originally Posted by dhr ketelaars
Alle type 3 en 4 rijders zijn van harte welkom


waarom zet je dit er dan neer? als je wilt dat ALLE tiep 3 (en 4) rijders komen dan wil je toch zoveel mogelijk reclame???

krukab 19-05-2005 15:33

lieverds ... deze dag wordt ook georganiseerd door de luchtgekoelde vw club nederland,een
club die orginaliteit,gezellig samenzijn en oeverloos keuvelen hoog in het vaandel heeft staan ..
de leden zijn vaak 2x zo oud als hun auto,en verlaging,andere wielen & tuning is heiligschennis.
Ben zelf jarenlang lid geweest van de lvwcn,puur en alleen voor de onderdelendagen,wat
uiteindelijk altijd erg tegenviel.

laatste keer dat ik er was -in 2001 (?)- ,was bij garage Vee & Wee in de buurt van Diemen ...
anderhalf krat onderdelen,en ik denk wel een stuk of 4 (laten het er 5 zijn geweest) typ3's :frown:
We waren dus met een minuut of 20 ook weer pleitûh

Bespaar jezelf de moeite,en ga 3 weekjes later lekker op Budel kijken ... daar ligt 10x meer !!

Brazen 19-05-2005 15:34

thread gevalletje van: slot erop en archiveren??? of hij heeft de ruimte nodig voor al die [qt].. Braziliaanse types SP 2 en Brasilia naar het evenement toe te halen[qt]

SplitBien 19-05-2005 15:37

Quote:
Originally Posted by kruk@b
lieverds ... deze dag wordt ook georganiseerd door de luchtgekoelde vw club nederland,een
club die orginaliteit,gezellig samenzijn en oeverloos keuvelen hoog in het vaandel heeft staan ..
de leden zijn vaak 2x zo oud als hun auto,en verlaging,andere wielen & tuning is heiligschennis.
Ben zelf jarenlang lid geweest van de lvwcn,puur en alleen voor de onderdelendagen,wat
uiteindelijk altijd erg tegenviel.

laatste keer dat ik er was -in 2001 (?)- ,was bij garage Vee & Wee in de buurt van Diemen ...
anderhalf krat onderdelen,en ik denk wel een stuk of 4 (laten het er 5 zijn geweest) typ3's :frown:
We waren dus met een minuut of 20 ook weer pleitûh

Bespaar jezelf de moeite,en ga 3 weekjes later lekker op Budel kijken ... daar ligt 10x meer !!


Dat verklaart een hoop, ik bespaar mezelf de moeite.

tiep3notchback 19-05-2005 15:40

Origineel!?! Bestaan die ook nog, haha! Neen ik ga die dag wel nuttig besteden aan mijn notch.

Matheo 19-05-2005 15:43

hm... wou ook gaan kijken.. maar als het zo moet

user-x 19-05-2005 15:55

Quote:
Originally Posted by kruk@b
lieverds ... deze dag wordt ook georganiseerd door de luchtgekoelde vw club nederland,een
club die orginaliteit,gezellig samenzijn en oeverloos keuvelen hoog in het vaandel heeft staan ..
de leden zijn vaak 2x zo oud als hun auto,en verlaging,andere wielen & tuning is heiligschennis.
Ben zelf jarenlang lid geweest van de lvwcn,puur en alleen voor de onderdelendagen,wat
uiteindelijk altijd erg tegenviel.

laatste keer dat ik er was -in 2001 (?)- ,was bij garage Vee & Wee in de buurt van Diemen ...
anderhalf krat onderdelen,en ik denk wel een stuk of 4 (laten het er 5 zijn geweest) typ3's :frown:
We waren dus met een minuut of 20 ook weer pleitûh

Bespaar jezelf de moeite,en ga 3 weekjes later lekker op Budel kijken ... daar ligt 10x meer !!


Oooooooh, dat verandert de zaak.... IK GA!!!!
ZEGT HET VOORT, KICKE MEETING! :D



krukab 19-05-2005 15:59

Quote:
Originally Posted by user-x
Oooooooh, dat verandert de zaak.... IK GA!!!!


Quote:
Originally Posted by kruk@b
en oeverloos keuvelen hoog in het vaandel heeft staan ..


Riess,ik weet wel waarvoor jij gaat hoor :wink:
bakkie koffie,sigaartje erbij,paar afgekloven pinda's op tafel :D




user-x 19-05-2005 16:14

Quote:
Originally Posted by kruk@b
Riess,ik weet wel waarvoor jij gaat hoor :wink:
bakkie koffie,sigaartje erbij,paar afgekloven pinda's op tafel :D


Psies... leeftijdgenoten, beetje schampen hier en daar, komt goed!!



volksaddiction 19-05-2005 17:06

Quote:
Vanaf 10 uur bent u welkom. Koffie, thee en fris zijn de hele dag gratis en rond het middaguur staan er gratis lekkere broodjes voor u klaar. Deze dag is om 16.00 uur afgelopen.

Wel leuk als er dik 100 man (via forums) op af komen en ze verwachten er 20 :) :rolleyes:
Eigenlijk moet iedereen er gewoon heen gaan............word t vanzelf gezellig !


All times are GMT +1. The time now is 08:59.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.