Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Restauratie, plaat- en laswerk (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=106)
-   -   Kunststof/Bumper hersteller (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35802)

VeeDubber 22-10-2007 18:42

Kunststof/Bumper hersteller
 
Mensen,

Een of andere onverlaat heeft een paar Jacknuts in de bumper van de Rallye gemonteerd voor (ik denk) een paar schijnwerpers te monteren. Er zitten nu dus een aantal gaten in die gerepareerd moeten worden. Nu kunnen ze tegenwoordig op elke hoek een bumper repareren. Maar wie heeft ervaring met zulke bedrijven? Rallye-bumpers liggen niet voor het oprapen dus ik zit niet te wachten op een vern**kte bumper!

Dexter 22-10-2007 19:15

Ik zou als ik jouw was even onformeren bij een bedrijf die dit werk doet. Die kunnen je er veel meer over vertellen denk ik.

G-eert-40 22-10-2007 19:32

heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens mij kun je gewoon reparatie kitjes kopen bij een brezan of dergelijke. gewoon even laten informeren.

RubenD 22-10-2007 19:50

Ik weet niet of je wel eens op VWForum.nl zit? Maar daar zit iemand die ondertussen behoorlijk bekend is wat betreft het cleanen van bumpers. Hij heeft er ook goede apparatuur voor. En een liefhebber, wat wil je nog meer?

Dit is zijn website, volgens mij zit hij ook hier op het forum. Ik kan alleen niet op zijn membername komen. Dit is iig zijn website: http://custompp.nl/ Die nu echter een andere functie heeft gekregen. Misschien even een mailtje doen!

Tjaap 22-10-2007 20:00

ik zou het bij die bumer van jou wel zelf aandurven hans, omdat hij toch al gespoten is, beetje rommelen met een soldeerbout en wat plastic.. het stelt echt niet veel voor, zeker die 4 kleine gaatjes niet..

RATFINK 22-10-2007 20:13

Probeer Ventastic eens :thumbup:

VeeDubber 22-10-2007 21:08

Quote:
Originally Posted by Tjaap
ik zou het bij die bumer van jou wel zelf aandurven hans, omdat hij toch al gespoten is, beetje rommelen met een soldeerbout en wat plastic.. het stelt echt niet veel voor, zeker die 4 kleine gaatjes niet..


Ik wil het graag goed hebben Jaap. Wil em niet vernachelen, heb niet zo'n vaste hand :D :screwy:

61 RagTop 22-10-2007 21:13

hooi,
even een berichtje van custompp of te wel ventastic.

Ik kan het kunsstoflassen niet meer combineren met me
dagelijkse job, pff slavendrijver die baas van me hahah

Probeer mivw eens,
of googelen op bumper reparaties, of kunsstoflassen.
of misschien wel deze http://www.bumpercenterbernheze.nl/

succes
:thumbup:

VeeDubber 22-10-2007 21:21

Quote:
Originally Posted by ventastic
hooi,
even een berichtje van custompp of te wel ventastic.

Ik kan het kunsstoflassen niet meer combineren met me
dagelijkse job, pff slavendrijver die baas van me hahah

Probeer mivw eens,
of googelen op bumper reparaties, of kunsstoflassen.
of misschien wel deze http://www.bumpercenterbernheze.nl/

succes
:thumbup:


Heej thanks!!
Dat bumpercenter bernheze ligt haast op de dagelijkse route naar de zaak
zou ik mooi een keer me bumpertje kunnen droppen. Ik ga eens informeren!!

VeeDubber 03-02-2008 12:32

Even nog een oud topic uit het stof trekken....

Ik heb de bumper laten repareren bij Bumpercenter Bernheze. En ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Tijdens de demontage van de bumper kwam ik er achter dat er ook diverse scheurtjes in de onderspoiler zaten en dat de beugel waar de houder van de carrosserie inschuift los zat. Dit alles hebben ze in 1 week gerepareerd voor € 25,-. Het ziet er zeer netjes uit!!
Ik zal morgen wat foto's maken van het resultaat.

Ik kan deze tent dan ook iedereen aanraden met wat bumperschade.

Marco 03-02-2008 13:06

Mooi, weet ik dat ook weer, maar eens een keer met de bumper van de 32 langs, kijken of ze daar wat mee kunnen.

evilnyntje 03-02-2008 18:09

Hans, Stijn heeft ook nog wel een adresje in Molenschot geloof ik Louis Weterings dacht is, bekende motorracer geloof ik die heeft Stijn's rallye ook gedaan.

Stijn 04-02-2008 09:48

Erm, volgens mij schrijft Hansie net dat het al gedaan is?

Goed nieuws Hans, ben benieuwd naar de fotos!

Marcski 05-02-2008 11:50

das niet duur, zeg!

Pedaalemmer 05-02-2008 16:37

Inderdaad een mooie prijs voor eigenlijk best wel rotwerk.

VeeDubber 05-02-2008 20:48

Quote:
Originally Posted by Stijn
Erm, volgens mij schrijft Hansie net dat het al gedaan is?

Goed nieuws Hans, ben benieuwd naar de fotos!


Nou, terwijl me collega vandaag netjes de zaak staat af te plamuren realiseer ik me dat ik nog foto's hier neer zou knallen....vergeten dus..... :rolleyes:

Maar neem maar van mij aan; het ziet er perfect uit!


Quote:
Originally Posted by Marcski
das niet duur, zeg!


Dat was inderdaad ook mijn eerste gedachte toen ik om een prijs-indicatie vroeg...Maar mij hoor je niet klagen :D

Kaleknar 26-06-2008 11:09

al dat moeilijke gedoe om gaatjes te vullen in een bumper, de makkelijkste manier om dat te doen is : glasvezel matjes in hele kleine deeltjes knippen zodat alle glasdeeltjes van het matje los zijn dit mengen met kunsthars en verharder die zijn meestal bijgeleverd in een reparatiesetje .
een plaatje hout aan de binnenkant van de bumper plakken met goeie tape en het gaatje vol gieten even een paar keer naast het gaatje kloppen met een achterkant van een schroevendraaier zodat alle lucht eruit komt , de boel laten drogen en vlakschuren houtje weghalen en van binnen grof laten . en natuurlijk daarna in de kleur zetten .

succes.

Tjaap 26-06-2008 11:16

En poly reageerd heel anders op de elementen dan plastic.. vind ik lassen/solderen toch een stuk betere oplossing

Kaleknar 27-06-2008 08:10

Tjaap

helemaal met je eens , maar lassen en solderen moet je kunnen.
als je het moet uitbesteden kost het weer die bekende Euro's .
daarom verkies ik het zelf doen, en het is echt heel makkelijk en je beperkt hierdoor ook de kosten , die je eventueel zou kunnen gebruiken voor wat andere dingen op te knappen .

Greetz

Marcski 27-06-2008 08:33

zoals je hierboven kan lezen kost het juist niet zo heel veel ;)


All times are GMT +1. The time now is 21:44.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.