Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Advertenties op MP, eBay of andere sites (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=108)
-   -   spucknapf bruin.. of toch zwart (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=140062)

Hight 22-03-2017 19:29

spucknapf bruin.. of toch zwart
 
klikkie

als ik zo naar de foto's kijk is alleen de dop bruin.... :mad:

gti-er 22-03-2017 20:08

Ondanks een bruine dop ziet hij er toch netjes uit.

NielsDub 22-03-2017 23:41

Ondanks dat alles vind ik t een bult geld wat ervoor gevraagd wordt...

Van Limburg 23-03-2017 10:27

Ik heb er destijds een nieuwe werkdrieenveertig knop op gezet, daardoor zijn de toeter + alle bevestigingspunten goed/nieuw!


Imitatie dus? En dat voor slechts €330,00

Van Limburg 23-03-2017 10:28

Quote:
Originally Posted by Van Limburg
Ik heb er destijds een nieuwe werkdrieenveertig knop op gezet, daardoor zijn de toeter + alle bevestigingspunten goed/nieuw!
Imitatie dus? En dat voor slechts €330,00

Prijzen stijgen boven verwachtingen hoog.
Heb de mijne gelukkig al klaar liggen :D

EDIT, reactie op men eigen.. :shake:

oettinger_18 23-03-2017 10:44

Hahaha moest ff hardop lachen reactie geven op je eigen reactie

NielsDub 23-03-2017 12:05

:lmao:

Ik laat m'n in bijna nieuwstaat verkerende 3-dl Zender spoiler ook netjes op zolder liggen. Moet t verlies van een met leer bekleed Golf 1 GTI Pirelli stuur en gloednieuwe zwarte in.pro achterlichten wat ik ooit eens heb weggegeven toch een keer goedmaken...

oettinger_18 23-03-2017 12:49

Heb een tijdje terug zo goed als nieuw zwarte grote fifft achterlichten voor golf 1 gekocht bij de kringloop 30 euro haha

yuli 28-03-2017 17:01

Zwarte fifft is helaas nog niet veel waard. Hoewel je wel een goede deal hebt @oettinger_18 in iedergeval een quaddruppeltje.

Rode fifft is cashen dus 300 honderd plus in de juiste conditie
Rode post golf lichten gaan daar nog is boven
Let op, ik praat niet cabrio..

Het punt is veelal conditie. Dat is helaas ook het geen wat vaak niet goed zit.

Mijn spucknapf gaat ook niet onder de 400 weg. Ebay (Europa) waarde zou nu 475 zijn en dat is puur een conditie dingetje.

@NielsDub
De leren Pirelli stuur doet nu minimaal 250 maar eerder 300 in de juiste conditie.

Een niet doorgezakte originele hoedenplank golf1 met de originele touwtjes en zonder beschadigingen onderkant is ook zo 400 waard.

Hoedenplank dragers zonder beschadigingen en afgebroken punten doen het nu ook goed.

Reken je echter niet rijk want elk schrammetje, gebruikersspoor, beschadiging drukt de waarde. Dat is waarom de spullen "Zeldzaam" zijn maar soms komt er toch nog wat boven drijven en dan moet je erop af. :D

Moet ik even doorgaan?

gti-er 28-03-2017 19:24

prijzen rijzen echt de pan uit helaas.
maar daarintegen wordt het ook weer schaarser natuurlijk.
helaas voor de echte liefhebbers onder ons die niet zoveel te besteden hebben wordt het een probleem.


All times are GMT +1. The time now is 05:18.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.