Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   '85er Golf 1.6 GL (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=29868)

Gertjan 06-10-2007 20:57

Van:



Naar:



Verbetering? Ik vind van wel :D
Weer eens een andere variant van een geblokt dak, zal ik maar zeggen :cool:

Arne 07-10-2007 14:16

Ziet er tof uit, had zelf alleen stof gezocht met bruin erin...

Gertjan 07-10-2007 15:37








Ik had ook voor bruin-wit geblokt kunnen gaan idd....maar ik vond dit toffer :tongue:

RubenD 07-10-2007 15:46

Mooi dat tie verlaagd is. Maar die dakdragers, dat is geen porum zo. Die moeten echt wat dichter bij elkaar of nog beter, eraf.

Hemeltje heeft wel wat, maar inderdaad een klein bruin lijntje zou leuk zijn.

Mister Cool 07-10-2007 22:39

De verlaging is al een hele verbetering! Maar je wielen vind ik toch echt te modern eigenlijk voor deze auto! Het hemeltje is wel leuk, alleen ik had hem inderdaad dan ook met bruine stof gedaan ofzo, strookt beter met het interieur. Maar wel goed bezig verder :thumbup:

Berrychello 07-10-2007 23:06

Gaaf hemeltje! Netjes gedaan! Nu eigenlijk wel zwarte C-stijlen erbij!

Gertjan 15-11-2007 13:11

Zo, even dit topic uit het stof trekken.
Ben bezig geweest met de apk:
voorwielen lopen aan tegen draagarmen
achterste draagarmrubbers voor kapot
midden + einddemper lekt
accu staat los
trekhaak zit los (:D)
rv aandrijfashoes lekt
kentekenplaat letters achter niet leesbaar (:D)

Goed, dus alles vervangen wat er vervangen moest worden, alles wat los zat vastgemaakt en de kentekenletters met merkstift weer leesbaar gemaakt :P
Heb er gelijk een nieuwe einddemper bij BK customs vandaan eronder gezet, en een middendempervervanger.
Helaas bleek bij het vervangen van de uitlaat dat 1 ophangpunt van de voorpijp verroest was, dus die hangt nu nog aan 1 punt vast...en maakt dus herrie.
Zaterdag nieuwe voorpijp eronder, en dan kan ik als het goed is weer lekker cruisen :V
Nieuwe velgen trouwens opgehaald bij ArjanE, dit heeft ook gelijk het aanlopen tegen de draagarmen verholpen :D
Maar genoeg geluld, foto's
En ja, ik weet dat ie vies is ;)

















Pedaalemmer 15-11-2007 15:51

Mooi geworden zo! Die einddemper is heel mooi!. Mocht je nog zwarte interieur delen nodig hebben. Ik a,b,c stijlen en een mooi middenconsole nog liggen voor de golf 2.

sanderz 15-11-2007 16:49

hij is vies :D

ziet er al een stuk beter uit zo, zeker die demper. hoor je ook verschil in geluid nu?

SlimMasterShady 15-11-2007 18:03

Zeker heel netjes! Hemeltje is ook zeer tof!

ArjenE 21-11-2007 09:42

Ey, velgjes staan hem goed :D nog last gehad van aanlopen o.i.d.?

Gertjan 21-11-2007 19:14

Quote:
Originally Posted by ArjenE
Ey, velgjes staan hem goed :D nog last gehad van aanlopen o.i.d.?

Ja he, vind ik ook :D
Het aanlopen tegen de draagarmen is gelukkig hiermee verholpen, ze pasten er ook meteen onder, had geen last van de remklauwen.
Hij loopt nu alleen rechtsvoor iets aan tegen de wielkas, dus die ga ik even omvouwen.

Verder, de naafdiameter klopt niet (te groot), had jij daar centreerringen tussen?
Ik heb ze nu gewoon zonder gemonteerd...de bouten hebben hem gewoon recht getrokken hoop ik maar ;)

Gertjan 23-11-2007 19:25




:rock:

Zo, dat zit er ook weer op.
Gelijk ook even laten uitlijnen. Ik blijf nu rechtdoor gaan als ik m'n stuur loslaat :thumbup:


All times are GMT +1. The time now is 13:42.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.