Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Muziek (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Wat voor soort muziek knalt er uit jouw VW? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=2819)

Petpat 05-12-2013 13:51

van trap tot metal en van rap tot house.
maar toch voornamelijk trap en rap/hiphop, raampjes open (met mooi weer) en de radio goed hard,
meerdere malen gehad dat ik een lekker trap nummer op had en dat de mensen begonnen te dansen lachen en duimpjes opsteken :D

ewcaddymk1 05-12-2013 15:08

Quote:
Originally Posted by Petpat
van trap tot metal en van rap tot house.
maar toch voornamelijk trap en rap/hiphop, raampjes open (met mooi weer) en de radio goed hard,
meerdere malen gehad dat ik een lekker trap nummer op had en dat de mensen begonnen te dansen lachen en duimpjes opsteken :D

eeeehm wat is trap , domme vraag mischien maar voorbeeld :redface:

B-ram 05-12-2013 23:39

het is niet erg als jezelf ff googled hoor:D

http://www.youtube.com/watch?v=MbWUFVPx_eI

Broer Konijn 03-01-2016 10:22

Ben zelf groot liefhebber van 80's trash zoals Testament, Slayer, Anthrax, Metallica, Megadeth en Pantera

yuli 07-01-2016 15:33

Quote:
Originally Posted by Broer Konijn
Ben zelf groot liefhebber van 80's trash zoals Testament, Slayer, Anthrax, Metallica, Megadeth en Pantera


Dat is ook mijn primaire smaak! Ook de grondleggers zoals MotorHead, Black Sabbath. Alles van Slayer, zelfs wat ze nu maken kan ik gewoon waarderen.

Sommige nummers of platen van bands als;
childeren of bodom, in flames, devil driver, 5 finger death punch, rammstein, slipknot, system of a down, amon amarth enz.. kan ik ook wel waarderen.

Als het maar lekker hard en snel is met het liefst een catchy simpel melodietje of refrijntje. Probeer altijd wel weer wat nieuws maar heel veel blijft bij mij niet hangen.

Broer Konijn 07-01-2016 18:00

Daarentegen ben ik ook groot fan van Mastodon die 'pas' 13 jaar bestaan, vooral het album Remission en Leviathan vind ik erg goed

Der Typ Siebzehn 11-01-2016 22:16

atm in de auto niks anders als Ace of Spades van Motörhead, en als ik die cd ff moe ben dan luister ik radio naar Studio Brussel.

DenJenMel 19-01-2016 21:55

ACDC / Metallica / Volbeat / Five Finger Death Punch / Rammstein / Pearl Jam / System of a Down / Linkin Park / Dropkick Murphys etc. etc.

JBM 26-05-2016 21:56

Toevallig ook luitjes die bekend zijn met de band; Helmet? Dat is persoonlijk een van mijn favoriete 90ies bands.

Momenteel knal ik alleen maar radio met mijn casettespeler in mijn Golfje 2. Nederlandse radio doe ik niet meer aan, voor mij alleen maar Studio Brussel. Vooral genieten als Dj Gunther D bezig is. Geniaal hoe die kerel omgaat met bellende luisteraars :D

Binnenkort toch maar even een betere radio scoren zodat ik mijn favoriete albums kan luisteren of usb. Persoonlijk luister ik naar al het goede uit de 90ies. Van rauwe underground hiphop tot rock :thumbup: Old skool hardcore ben ik soms ook wel voor te vinden. Helaas is de mainstream van tegenwoordig niet meer te vergelijken met vroeger :(

Misschien trek ik het mezelf teveel aan als drummer/gitarist :D

B-ram 27-05-2016 08:07

Quote:
Originally Posted by Broer Konijn
Daarentegen ben ik ook groot fan van Mastodon die 'pas' 13 jaar bestaan, vooral het album Remission en Leviathan vind ik erg goed


Heb die gasten eens live gezien op rock werchter in 2010. Wat een arrogante pannenkoeken. Sindsien nooit meer wat van geluisterd.

NielsDub 14-06-2016 21:10

Limp Bizkit - Significant Other is bij mij in 2001 meegegaan op roadtrip naar GTI International en heeft daarna continu in een auto gelegen. Zelfs nu nog op USB. Heerlijk om af en toe nog s ff Break stuff te draaien!! :rock:

DenJenMel 15-06-2016 16:15

Quote:
Originally Posted by NielsDub
Limp Bizkit - Significant Other ... Heerlijk om af en toe nog s ff Break stuff te draaien!! :rock:

Zeker wel! Hier ook nog altijd op USB in de MkII :D

Broer Konijn 06-08-2016 10:53

Quote:
Originally Posted by B-ram
Heb die gasten eens live gezien op rock werchter in 2010. Wat een arrogante pannenkoeken. Sindsien nooit meer wat van geluisterd.


Ik heb ze ook live gezien in Nijmegen, Den Haag en Hamburg en het waren stuk voor stuk fantastische shows. Zijn in mijn ogen hele relaxte niet-arrogante gasten. Kijk maar eens een willekeurig interview van ze.

Op dit moment is het Bolt Thrower met het album Mercenary. Hele dikke aanrader voor een ieder die deze Britten nog niet kent


All times are GMT +1. The time now is 06:06.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.