PDA

View Full Version : MK1 met kleine achterlichten


vwleusden
23-02-2004, 20:33
Las ik op vwforum :oops: maar moest het ff melden

Die gast krijgt waarschijnlijk een mk1 met kleine achterlichten en gaat die slopen en in onderdelen verkopen :evil:

Nu is er vast wel een stijn ofzo die zoiets koopt om hem in ere te herstellen.

http://www.vwforum.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2133

Het bericht:

Als alles een beetje mezit heb ik volgende week een MKI voor onderdelen, het is het model met de kleineachterlichten en stoelen zonder hoofdsteunen. Hij is nog helemaal origineel en ik word pas de 2e jawel 2e eigenaar.
Kwa motorinhoud e.d weet ik nog nix het is in ieder geval geen gti.

Dus ben je opzoek naar onderdelen mail me


Roland

patrick 86c
23-02-2004, 21:04
zo iemand moeten ze afschieten.
of de golf moet niet meer te redden zijn.

vwleusden
23-02-2004, 21:05
Hij word 2de eigenaar :eek:

pirelli
23-02-2004, 23:17
echt zonde om te slopen maarja als er geen redden meer aan is .

Tjaap
24-02-2004, 00:00
Las ik op vwforum :oops: doe nou niet of je je schaamt dat je daar was ;), je hebt daar meer posts dan hier

Gert
24-02-2004, 00:17
OWNED !!!!!!!!!!!!!!!

CabrioSlicK
24-02-2004, 02:26
Wat ik begrepen heb was die auto echt niet meer te redden, wat er aan mankeerde weet ik niet maar ik ken die gast namelijk is mijn neef. En de auto is echt van de 1e eigenaar.

vwleusden
24-02-2004, 18:04
Las ik op vwforum :oops: doe nou niet of je je schaamt dat je daar was ;), je hebt daar meer posts dan hier

Das waar, maar daar meer off-topic. Wou m'n leven beteren voor vwscene. zit nog steeds elke dag hier.

Rolandgti
25-02-2004, 18:18
zo iemand moeten ze afschieten.
of de golf moet niet meer te redden zijn.

He bedankt he. Ik ben het. de poster van het bericht...... tja ik weet niet in wat voor toestand de wagen is. Ik heb hem nog niet gezien. Kijk is tie nog goed...... dan word het toch moeilijk. Ben hard opzoek naar een geschikte ruimte voor het opknappen

vwleusden
25-02-2004, 18:36
zorg maar dat je ruimte vind ;)

Tommy
25-02-2004, 19:29
zo iemand moeten ze afschieten.
of de golf moet niet meer te redden zijn.

He bedankt he. Ik ben het. de poster van het bericht...... tja ik weet niet in wat voor toestand de wagen is. Ik heb hem nog niet gezien. Kijk is tie nog goed...... dan word het toch moeilijk. Ben hard opzoek naar een geschikte ruimte voor het opknappen

Tis inderdaad een beetje overdreven zown reactie... We snappen allemaal wel wat er wordt bedoeld, dus hoeft niet op zown manier... Dat het zonde is.. oke, maar als het niks meer is.. logisch.

succes ermee, als het wel nog wat is... spaar em dan ;) :D

Tommy
25-02-2004, 19:32
btw, wel 2 nieuwe leden geworven Dennis... hahaha ;) lol

bugs
27-02-2004, 14:07
waar is mijn bericht????????

SplitBien
27-02-2004, 16:26
Zonde zonde zonde, mijn buurvrouw heeft precies dezelfde,
zij is de 1ste eigenaresse en de stoelen zitten zelfs nog in het originele plastic!!! Hij is rood en nog helemaal goed in de lak, ze kocht hem toen ik geboren werd, in 1983 dus.....
Stom om zo'n auto te slopen maar ja....
Jongens bieden voor die auto van mijn buuv al over de 6000 euro en dan is het geen eens een gti!!!! Die dingen zijn veel waard, of het nou wel of niet loopt!!!!!

JR
27-02-2004, 16:30
Zonde zonde zonde, mijn buurvrouw heeft precies dezelfde,
zij is de 1ste eigenaresse en de stoelen zitten zelfs nog in het originele plastic!!! Hij is rood en nog helemaal goed in de lak, ze kocht hem toen ik geboren werd, in 1983 dus.....
Stom om zo'n auto te slopen maar ja....
Jongens bieden voor die auto van mijn buuv al over de 6000 euro en dan is het geen eens een gti!!!! Die dingen zijn veel waard, of het nou wel of niet loopt!!!!!

Dan mogen “die jongens” ook wel een keer bij mij komen bieden hoor ! :D

Gert
27-02-2004, 16:39
Zonde zonde zonde, mijn buurvrouw heeft precies dezelfde,
zij is de 1ste eigenaresse en de stoelen zitten zelfs nog in het originele plastic!!! Hij is rood en nog helemaal goed in de lak, ze kocht hem toen ik geboren werd, in 1983 dus.....
Stom om zo'n auto te slopen maar ja....
Jongens bieden voor die auto van mijn buuv al over de 6000 euro en dan is het geen eens een gti!!!! Die dingen zijn veel waard, of het nou wel of niet loopt!!!!!

Dan zou ik als ik haar was hem lekker verkopen ..
Of ff checken of die "gozers" niet ergens zijn ontsnapt .

Rare is dat de laatste tijd omdat er wat meer vraag naar een Golf 1 is de mensen meteen denken dat ze goud bezitten ...

MMgolfnut1
27-02-2004, 17:40
Terwijl er nog zat "harde" rond rijden.

MauSeR35
04-03-2004, 21:05
Ja als je nou een van de eerste cabrio's hebt of een orginele gti dan wordt het natuurlijk een ander verhaal..

Stijn
04-03-2004, 21:36
Of een 70er jaren Golfie...
Maar zelfs mijn 74er is geen 6k waard hoor :)

Allart-Ghetta
08-03-2004, 15:43
Zonde zonde zonde, mijn buurvrouw heeft precies dezelfde,
zij is de 1ste eigenaresse en de stoelen zitten zelfs nog in het originele plastic!!! Hij is rood en nog helemaal goed in de lak, ze kocht hem toen ik geboren werd, in 1983 dus.....
Stom om zo'n auto te slopen maar ja....
Jongens bieden voor die auto van mijn buuv al over de 6000 euro en dan is het geen eens een gti!!!! Die dingen zijn veel waard, of het nou wel of niet loopt!!!!!

1983 kleine achterlichten? stoelen zonder hoofdsteunen? :rolleyes: